El nem hiszed miket lehet bérelni egy utazás során!

Utazás. Vannak, akiket lázba hoz ez a szó, míg másokat lever tőle a víz. Egy biztos: egy gördülékeny utazáshoz alaposan át kell gondolni, mit, mikor, hogyan csomagoljunk be. Ha visszük a fél házat, akkor cipekedni kell. Ha csak minimális cuccot pakolunk be, akkor meg tuti, hogy szükség lesz valamire, ami vagy elérhető lesz a helyszínen, vagy nem. Az arany középutat nehéz megtalálni, de valószínűleg az lehet a megoldás kulcsa, ha néhány elengedhetetlen személyes tárgy hurcolásán felül betervezzük, hogy a helyszínen bérelünk majd dolgokat.

No, de mit is lehet bérelni manapság egy utazás során? Vadabb dolgokat, mint az autó, meg a bringa… íme néhány ötlet:

Egy kutatás szerint életünk során összesen közel hat hónapot töltünk azzal, hogy állunk egy sorban és várunk valamire. Ez nagyon bosszantó, főleg, ha éppen nyaralás közben kell ily módon időt vesztegetnünk. Erre talált megoldást a Same Ole Line Dudes New Yorkban: olyan sor-szittereket ad kölcsön, akik kiállják helyettünk a sort. Amíg a fizetett emberünk várakozik helyettünk, mi megnézhetünk pár dolgot a környéken.

Ha úgy esik, hogy egyedül érkezünk egy távoli ország meseszép városába, óránként 10 dollárért bérelhetünk egy helyi barátot, akivel élmény felfedezni a környéket. A Rent A Friend-nél világszerte 500 000 bérelhető barát várja, hogy gyalog, bringával, vidáman, elképzeléseinkre nyitottan járja be velünk álmaink úti célját.

Egy portugál férfi, bizonyos Carlos Gil felelevenítette a középkori hagyományt: kibérelhetjük őt, hogy csinálja végig az általunk eltervezett zarándokutat. A középkorban ugyanis, ha egy tehetős, de beteg ember úgy érezte, nem lesz ereje teljesíteni a zarándoklatot, melyet vallásos indíttatásból szeretett volna végigcsinálni, megfizetett egy zarándokot, hogy zarándokoljon a nevében. Carlos Gil ugyanezt teszi meg velünk is, ha akarjuk: potom 2500 euróért elmegy helyettünk zarándokolni, és minden szakaszról küld egy pecsétet, mely bizonyítja, hogy végigjárta/tuk az útvonalat.

A neten videók, cikkek milliói mutatják be részletesen, hogyan tudjuk profi módon becsomagolni ruháinkat egy utazás előtt. Az unPack azonban szintet lépett, és kész megoldást kínál az ügyfeleinek. A pakolni és bőröndöt cipelni lusta utazók egy megrendelőlapon összeállíthatják, milyen méretű, mennyiségű és stílusú ruhát viselnek majd a vakációjuk során, a cég pedig ez alapján becsomagol egy bőröndnyi ruhát, és előre küldi a hotelbe. Így, miután a fáradt turista megérkezik a szállásra, már rögtön használhatja is a szája íze szerint összekészített ruhacsomagot.

Irány a nagyvilág! Praktikus és jó utat mindenkinek!

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here