Zséda gardróbja Nyiss be! – NUBU, az intelligens márka

Az öltözködős játék úgy hároméves koromban kezdődött, és a mai napig tart. De imádom! Számomra öltözködni olyan, mint megalkotni valamit. A ruhák olyanok, mint az igazi szenvedéllyel átszőtt zene. Ha a divatra gondolok, már régóta nemcsak a nagy és híres külföldi divatházak jutnak eszembe. Számomra egyre fontosabb lett a magyar divat, a magyar tervezők. Ebben a sorozatban hétről-hétre egy-egy magyar tervezőt fogok Nektek bemutatni abban a reményben, hogy megszeretitek, megismeritek őket és velem együtt ünneplitek majd a sikereiket. Mert vannak és lesznek is, ebben biztos vagyok!

Már nagyon várom! Egy divatszerető számára a március vége mindig külön izgalmakat tartogat. A közép-európai régió egyik meghatározó divateseménye, a Budapest Central European Fashion Weeket március 29-31. között rendezik meg idén a Várkert Bazárban. Izgalmas bemutatókkal, magyar és nemzetközi tervezőkkel, fiatal tehetségekkel  mutatják majd be a 2019/2020-as őszi-téli kollekciókat.

A márkát Garam Judit alapította még 2007-ben, amikor már jó 15 éves tapasztalattal rendelkezett a divat elsősorban kereskedelmi területén; ebbe a folyamatba lépett be Kovács Adél 2011-ben. Azóta a NUBU mellett létezik a Nude by NUBU, a NUBU MAN és számtalan kollaboráció, elsősorban kortárs képzőművészekkel.
Egy fantasztikusan egyedülálló kis buborékot hoztak létre maguk körül, aminek égisze alatt működik a Mono Art Gallery is, a mai magyar képző- és iparművészeti, kortárs design és tárgykultúra egyik gyűjteményes fellegvára. Ez a számtalan láb ugyanazon a biztos, közös alapon nyugszik: Judit és Adél ezer szállal kötődik egy sajátos, nemzetközi ízű, minimalista világhoz, annak minden szépségével és letisztultságával.

Egy NUBU ruha öltöztet a szó legszorosabb értelmében – kitűnik mérnökien kimetszett szabásával, finom részleteivel és a luxusérzetű minőséggel magával. Karakteres és kortalan, a minimalista stílus egyfajta állandó manifesztuma.
A kollekciók folytonosságot mutatnak, miközben rendkívüli érzékenységgel reagálnak a minket körülvevő világ rezdüléseire.

És hogy kinek szól a NUBU? Egy design-érzékeny, intellektuális réteghez, akik értik, hogy mi az, ami nem “fast fashion”, ami mögött érték és érzelem húzódik meg, ami mondani szeretne valamit.

A márkának jelenleg négy boltja van Budapesten, ruháik pedig megtalálhatók Tokióban, Hongkongban, Pekingben, Sanghaiban és Kuvaitban is. Tetőtől–talpig gondolnak a vevőkre, kiegészítők, táskák, ékszerek egyaránt készülnek minden szezonban – ezekhez mindig találnak egy olyan technikát vagy kísérleti anyagot, ami eddig még nem volt.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Please enter your comment!
Please enter your name here